Herman bedankt Prinses Irene

Vandaag, 2 mei 0:00  Beste Prinses Irene familie, De dag voor Koningsdag werd ik verrast door een bezoekje van de burgemeester, vergezeld door familie en enkele Prinses Irene leden. Ik werd onderscheiden met de versierselen van een Lid in de orde van Oranje-Nassau voor mijn jarenlange inzet bij o.a. Prinses Irene en scheidsrechtersvereniging COVS Oss-Uden. Vooraf was er wat verwarring in de buurt omdat buurtgenoot Bart van de Linden ook dezelfde onderscheiding kreeg. Bij Prinses Irene reden om ons diezelfde avond een receptie aan te bieden.meer »

144x gelezen

Aanmeldingen voetbaldagen stromen nu binnen!

Gisteren, 1 mei 0:00  Een week geleden werd gemeld dat de “Prinses Irene Voetbaldagen” waarschijnlijk niet door zouden gaan. Dit omdat er veel te weinig aanmeldingen waren. De organisatie gaat uit van minimaal 60 aanmeldingen om het evenement door te kunnen laten gaan. Blijkbaar heeft dat een aantal twijfelaars en of mensen die dachten “dat doe ik wel een keer”, tot actie aangezet. Waar we vorige week nog slechts op 22 aanmeldingen zaten, zitten we nu (30/4) bijna op het dubbele (43).meer »

310x gelezen

Hoe ziet de promotie-degradatie regeling 1e elftal eruit?

30 april 0:15  In februari legden we al eens uit hoe de promotie- degradatie eruit ziet voor ons 1e elftal. Voor het 2e seizoen op rij is er een versterkte degradatie ingevoerd. Vanaf volgend seizoen gaat het weer op de manier zoals in de afgelopen seizoenen. Hieronder nogmaals de regeling.meer »

363x gelezen

8e trekking Jeugdlotto

30 april 0:00  De achtste trekking van de jeugdlotto is uitgevoerd door Pim van Kessel. Pim speelt voetbal bij de JO13-3 van Prinses Irene. Pim heeft een bedrag opgehaald van € 89.- Een mooie prestatie en weer een mooie aanvulling voor het totaal waar we heel blij mee zijn. Pim prima gedaan en bedankt voor je inzet.meer »

195x gelezen

Prinses Irene pakt noodzakelijke winst

28 april 21:00  Prinses Irene deed zondagmiddag wat het moest doen, door de kandidaat voor rechtstreekse degradatie, het Mookse Eendracht ’31, met 3-0 te verslaan. Daarmee is in ieder geval bereikt dat de ploeg niet meer rechtstreeks kan degraderen. Via de nacompetitie dreigt dat nog steeds, mede door de andere uitslagen, is dat doemscenario er niet echt beter op geworden. Tegen Eendracht ’31 begon Prinses Irene voortvarend. JO19-1 spelers Job van Schijndel beloonde het vertrouwen van coach Ton Berens, door al na amper 1 minuut doelman Pim van Limbeek het nakijken te geven. Het was zeker geen hoogstaand voetbal wat de toeschouwers te zien kregen. Je zag dat bij beide ploegen de spanning op de benen groot was. Eendracht’31 liet leuk veldspel zien, maar werd nagenoeg niet gevaarlijk. Na 5 minuten In de 2e helft was het opnieuw Van Schijndel die het vijandelijke doel wist te vinden, na een mooie pass van Tom Berendsen. Even daarvoor had het ook zo maar 1-1 kunnen staan, maar doelman Pluk redde voortreffelijk toen de spits van de Mookse ploeg vrij voor hem opdook. In de 86e minuut liet centrale verdediger Julian van Roosmalen uit een scrimmage de 3-0 eindstand op het scorebord noteren. meer »

Receptie gedecoreerden goed bezocht

28 april 11:45  Vrijdag 26 april ontvingen 2 van onze leden Bart van der Linden en Herman van der Wijst een koninklijke onderscheiding. Naast dat beide veel voor onze verenging hebben gedaan waren ze ook op andere gebieden actief. Ze werden toegesproken door onze voorzitter René v.d. Ven, die in een mooie toespraak hen in het zonnetje zette. Hieronder de hoofdlijnen uit zijn speech, waarbij hij zich vooral richtte op wat zij voor onze verenging hebben gedaan. Bij het einde van zijn speech betrok en dankte hij ook de naasten van de jubilarissen. meer »

424x gelezen

DRINGEND HULP GEVRAAGD

27 april 15:30  Zoals jullie wellicht weten is één vaste medewerker van de kantine voorlopig uit de running. Wij wensen haar vooral een voorspoedig herstel. Om de komende maanden de kantine op de reguliere tijden (woensdag- en donderdagavond en op zaterdag en zondag) open te kunnen houden hebben wij uw hulp nodig. Alle hulp is hierbij welkom. Ook al is het voor een gedeelte van de tijdstippen. Elk uur dat iemand bereid is om in te vullen is dus van harte welkom. Voor deze werkzaamheden wordt een beperkte vergoeding verstrekt. meer »

888x gelezen

Twee gedecoreerden! Vanavond 18.30 uur receptie!

26 april 11:00  Aan alle leden en vrijwilligers van RKSV Prinses Irene Vandaag hebben twee leden van onze vereniging, Herman van der Wijst en Bart van der Linden, een koninklijke onderscheiding in ontvangst mogen nemen. Deze onderscheiding hebben zij mede ontvangen omdat zij al vele jaren als vrijwilliger bij onze vereniging actief zijn. meer »

854x gelezen

Pupil van de week: Mathis van der Linden

26 april 0:00  Bij de wedstrijd van komende zondag is de 7-jarige Mathijs v.d. Linden ‘pupil van de week’. Waar we vaak in verhalende vorm de pupil aan jullie voorstellen doen we dat deze keer anders. Mathis heeft namelijk zijn vragenlijst zo mooi ingevuld dat we die deze keer gewoon volledig overnemen. Deze keer geen foto zoals jullie gewend zijn, dit op verzoek van zijn ouders. Mathis wij wensen je zondag een heel leuke middag toe. Laten we hopen dat jou voorspelling van de uitslag bewaarheid wordt.meer »