Proeftrainingen korfbal een succes!

24 april 2024 7:00

Korfbalcommissie

De afgelopen weken was het op donderdagavond extra druk bij de korfbaltraining van onze jongste leden. Kinderen tussen de 5 en 9 jaar konden zich namelijk aanmelden om mee te doen met 3 proeftrainingen. Zo’n 20 enthousiaste kinderen waren van de partij!

Tijdens de georganiseerde proeftrainingen hebben de kinderen kennis gemaakt met korfbal en konden zij ervaren hoe het is om mee te trainen in een team.

Wij, als Prinses Irene, vonden het super leuk om zoveel enthousiaste kinderen te mogen ontvangen en hopen volgend seizoen op veel nieuwe leden.

Vond je de proeftrainingen helemaal geweldig en wil je volgend seizoen lid graag worden?  Meld je dan hier aan.
Bron: Korfbalcommissie

korfbal proeftraining seizoen 2023-2024 vriendinnentraining