Midweek 2 kampioen!

26 maart 2024 16:15

Midweek 2

Afgelopen woensdag flikte midweek 2 het weer: zij werden kampioen in de zaal!

Op 20 maart speelde wij onze laatste wedstrijd tegen SCMH, onze concurrent met evenveel punten. Na wat opstartproblemen (bij de warming up moesten er nog snel ballen geregeld worden, aangezien alle ballen al verhuisd waren naar het sportpark) begonnen we aan onze wedstrijd met een volle tribune met supporters.
In de eerste helft werden er veel kansen gemist, na 20 minuten was het 1-1, vervolgens kwamen we op achterstand en gelukkig konden we met een 4-4  de rust in. Na wat aanwijzingen en peptalk van Henriëtte gingen we voor de winst en wisten we de wedstrijd te winnen met 10-6.

Een woord van dank aan onze vaste invallers Esther, Annelies, Sanne, Bo en Laura en nog aanvulling vanuit senioren 3 en 4. Mede dankzij hun hebben we de zaalcompetitie mooi af kunnen sluiten.

Bron: Eigen beeld

kampioen korfbal seizoen 2023-2024