Proeftraining korfbal Prinses Irene

25 maart 2024 8:00

Korfbalcommissie

Op donderdag 4 april nodigen we alle meisjes van 5 t/m 9 jaar uit voor een proeftraining op sportpark de Schellen in Nistelrode. We gaan samen korfballen van 18.00 tot 18.45 uur. Samen met de jeugdleden die al lid zijn gaan we er een superleuke training van maken! Trek je sportkleding en sportschoenen aan (bij voorkeur sportschoenen met noppen), en kom om 17.50 uur naar het sportpark. Oh, en vergeet niet je waterfles mee te nemen.

Als je na de training denkt: “Dit is leuk!”, dan mag je op 11 en 18 april nogmaals meetrainen bij het team dat bij jouw leeftijd past! Voor de extra trainingen ontvangen we graag een aanmelding. De flyer met uitleg volgt op 4 april.

Wil je daarna blijven korfballen? Dat kan! Laat ons dit weten vóór 1 mei. Dan ben je verzekerd van een plekje en word je in het nieuwe seizoen (dat begint na de zomervakantie) ingedeeld in een team.

Op donderdag 4 april is de jeugdcommissie ook aanwezig. Mocht je vragen hebben over het vervolg na de proeftraining, dan kun je die op die avond stellen. Voor meer informatie is de jeugdcommissie ook te bereiken op [email protected]

Wist je dat?

Voor meisjes en jongens van 3 en 4 jaar heeft Prinses Irene ook een sportaanbod: Schellie Kids Club op zaterdagochtend van 10.30-11.15 uur. Wil je hierover meer informatie dan kun je een kijkje nemen op de website van de club of contact opnemen via [email protected]

Bron: KNKV