van Tilburg mode & Sport

Tilburg Mode en Sport

Mooi van Van Tilburg, dat kan praktisch iedere vereniging hier in de wijde omgeving zeggen, over de immer gulle ondersteuning en bijdragen die, de meerdere malen tot Beste Winkel van Nederland gekozen modewinkel, steeds weer biedt. Maar niet 1 kan er zeggen dat Van Tilburg Mode en Sport hoofdsponsor is van de gehele vereniging. Prinses Irene wel en is daar maar wat trots op. Om een bedrijf van nationale bekendheid, allure en prestige als hoofdsponsor aan je te binden is natuurlijk niet iedere vereniging gegeven, wat dan ook zijn uitstraling heeft op alle geledingen. Natuurlijk beschikt Van Tilburg ook over een webshop.

De familie van Tilburg is naast hoofdsponsor ook groot supporter van de vereniging en wat ze misschien wel het best kenmerkt is dat het daarbij niet uitmaakt om welk team het gaat. Tijdens de kampioenswedstrijd van heren 1 compleet met oranje shawl luid aanmoedigend op de tribune, maar even zo goed geïnteresseerd en enthousiast bij een kampioenschap van een willekeurig jeugdteam. Ook het vrouwenvoetbal en korfbal draagt van Tilburg een warm hart toe. Prinses Irene durft te stellen het de huidige positie en positieve uitstraling die het de afgelopen jaren in deze regio heeft verworven niet mogelijk was geweest zonder de ondersteuning en enthousiasme van van Tilburg Mode en Sport. Wij hopen dan ook op een langdurige voortzetting van deze samenwerking.

mooi van van Tilburg