Algemene informatie supportersclub

Supportersclub Prinses Irene
De supportersclub Prinses Irene bestaat ondertussen 50 jaar en is opgericht in 1968 door een paar fanatieke supporters om de club Prinses Irene te steunen waar mogelijk is. Tot op de dag van vandaag doen we dit nog met veel plezier en met bijna 400 leden zijn we één van de grootste supportersclubs in onze regio en daar zijn we ook trots op.

Door de vele leden kunnen wij als supportersclub veel betekenen voor onze club voor zowel voetbal als onze korfbal afdeling. Daarom is ieder nieuw lid welkom, dus wil je mee doen: meld je aan als lid van onze supportersclub!

Het aanmelden is gemakkelijk en er zijn geen voorwaarden aan verbonden.

De contributie bedraagt €10,00 per jaar en u krijgt hiervoor een hoop gezelligheid maar het belangrijkste is: u steunt de club Prinses Irene en daar doet u ons een groot plezier mee.

Lid worden kan door een e-mail te sturen naar [email protected]. Liever niet digitaal? U kunt ook contact zoeken met een van de bestuursleden, dan regelen wij voor u het lidmaatschap.
Dus meld uzelf aan, wij zien u graag langs de lijn bij het korfbal of voetbal!

Jeugdlotto
De jeugdlotto is een van de vele manieren waarop de Supportersclub de vereniging ondersteunt. Samen met de jeugdleden wordt er elk jaar weer een mooi bedrag opgehaald, wat weer ten goede komt aan de jeugdafdelingen zelf. De opbrengst wordt gebruikt voor o.a. het D-kamp voetbal, korfbalkamp, winterzaalprogramma voor voetbal en korfbal én aanschaf materialen, zoals o.a. ballen, netten en korven.