Aanmelden lid voetbal

Aanmelden lidmaatschap voetbal

Vul hier het vaste - of mobiele telefoonnummer in waarop wij u kunnen bereiken.

Als dit met ingang van het nieuwe seizoen is, vult u hier 0107 en het jaar in. Als het lidmaatschap direct moet ingaan dan vult u de huidige datum in.

Op dit adres ontvangen leden de factuur van de contributie en eventuele correspondentie van de club of de KNVB. Dit email adres is ook het inlogadres voor de voetbal.nl app.
Alleen van toepassing als u 15 jaar of ouder bent.
Wij verzoeken u een duidelijke gezichtsfoto toe te voegen. Dit hoeft geen officiële pasfoto te zijn en kan bv. met de telefoon worden gemaakt.
Kies bestandWijzigVerwijder

Indien u in de afgelopen drie jaar bij een andere vereniging heeft gevoetbald,verzoeken wij u in onderstaand veld uw relatienummer van de KNVB in te vullen. Deze kunt u opvragen bij de vereniging waar u het laatst heeft gevoetbald.

Met deze mail machtigt u RKSV Prinses Irene om in twee termijnen (september en januari) de jaarlijkse contributie van het onderstaande rekeningnummer af te schrijven. Als u het niet eens met deze afschrijving bent kunt u dit binnen acht weken terug laten boeken. Neem hiervoor contact met uw bank op.

Vul hier de datum in waarop u het inschrijfformulier hebt ingevuld.

U kunt de gedragsregels hier lezen.

Voor het goed functioneren van onze vereniging willen wij u graag (laten) informeren over de vereniging, sportactiviteiten en aanbiedingen en dergelijke. Ook willen we speelschema’s, wedstrijduitslagen en soms ook foto’s en filmpjes van u op de website plaatsen. Met dit formulier vragen wij u toestemming om ook uw gegevens hiervoor te gebruiken. Onze volledige privacyverklaring kunt u terugvinden op de website onder het kopje Algemeen.

* = verplicht