Pupil van de week: Maud van Wees

20 maart 2024 8:45

Maud van Wees

Afgelopen zondag bij de belangrijke play-down thuiswedstrijd van het eerste korfbalteam mocht Maud van Wees de pupil van de week zijn.

Ik ben Maud van Wees en ik speel zelf in de E2. Dit is mijn eerste jaar dat ik korfbal.
Ik ben super trots dat ik pupil van de week mocht zijn en dat ik samen met de grote meiden mocht inlopen. De zaal was heel mooi versierd,  want de meiden van Prinses Irene speelden hun laatste wedstrijd voor klasse behoud.

Bij de start van de wedstrijd liep ik mee het veld op. Ik mocht een doorloopbal nemen en daarna begon de wedstrijd.

De eerste helft mocht ik in de zaal op bank kijken dat was super leuk! Daarna ben ik op de tribune gaan zitten bij alle supporters van Prinses Irene!  Met toeters, roepen en juichen, hebben we het team aangemoedigd. Ze hebben gelukkig gewonnen, dat was een feestje waard!

Super bedankt het was geweldig!

Bron: Illustratie: Janine Kerkhof; Foto’s: Clemens van Santvoort

korfbal pupil van de week 2023-2024 seizoen 2023-2024