E1 kampioen!

20 maart 2024 16:00

E1

De meiden van de E1 hebben het gered: zij mochten na al het harde werken zichzelf afgelopen weekend kampioen noemen!

Nadat we vorige week een belangrijke wedstrijd gewonnen hadden, kwam het kampioenschap echt in zicht. De hele week hebben we ons voorbereid, tekeningen gemaakt, spandoeken geregeld en natuurlijk een laatste goede training. Afgelopen zaterdag was het dan eindelijk zover, onze kampioenswedstrijd. De tribune in Erp zat helemaal vol met publiek! In de eerste helft maakten we het nog wel een beetje spannend, want scoren lukte nog niet zo goed. Gelukkig waren we wel heel goed aan het verdedigen en ballen onderscheppen, waardoor we niet achter kwamen te staan. Gelukkig ging het scoren in de tweede helft een stuk beter en hebben we uiteindelijk gewonnen met 5-11. Meteen na de wedstrijd kregen we een medaille en mooie shirts. Daarna was het tijd om te douchen. We gingen met kleren aan onder de douche, Lonne en Jilke ook! Ze spoten ons helemaal nat met champagne.

Hierna kregen we een leuke receptie in de kantine, samen met de Welpen. We hebben veel snoepjes gekregen en een mooi fotolijstje van Lonne en Jilke. Na de receptie mochten we samen met de papa’s, mama’s, broertjes en zusjes naar Lise. Daar hebben we nog gefeest, gespeeld en lekkere frietjes gegeten uit de frietwagen. Dat was erg leuk!

IMG-20240316-WA0029.jpeg

Bron: Eigen beeld