René van Boxtel uitgezwaaid

17 april 2024 0:15

Webmaster- Fotograaf: Teun Bevers

Afgelopen week nam de sponsorcommissie afscheid van hun voorzitter René van Boxtel. Dat deden ze pas, nadat hij afgelopen weekend nog 2 nieuwe shirtsponsors had toegesproken, waar hij nauw bij betrokken was geweest. Wie dat zijn wordt binnenkort op deze site gepubliceerd.
De nieuw voorzitter Niek Leenders bedankte René op een bijzonder leuke manier voor zijn inzet voor onze vereniging gedurende vele jaren. Niet alleen op sponsorgebied, maar ook op nog de nodige andere gebieden. Ook zijn vriendin Tineke van der Wijst werd betrokken in de dankwoorden. Mooi was ook dat nagenoeg de voltallige commissie (foto) aanwezig was. Alleen Marcel Buuts ontbrak, maar die had een goede reden, hij was namelijk jarig.

Onze sponsorcommissie is een essentiële schakel om onze vereniging goed te laten 2023-2024_Afscheid_Rene_v._Boxtel_02.jpegfunctioneren. Mochten er leden zijn die denken misschien is dat wel iets wat mijn werkgever zou willen doen. Benader hem of haar dan. Je kunt de vereniging op verschillende manieren sponseren. Denk daarbij aan borden langs het voetbal of korfbalveld, op de website, maar er zijn meer manieren. In de praktijk blijkt steeds weer dat als je iemand persoonlijk kent bedrijven graag onze vereniging willen steunen, juist omdat ze jou kennen. Bedrijven die willen sponsoren kunnen natuurlijk altijd rechstreek met onze vereniging contact zoeken

Voor meer informatie en of aanmeldingen kun je altijd terecht bij de voorzitter van de commissie Niek leenders  [email protected]  06 25455962 of iemand anders van de sponsorcommissie.

.

Rene van Boxtel