Marcel Kerkhof gekozen tot "Lid van Verdienste"

13 april 2024 14:15

Webmaster - Fotograaf: Teun Bevers

Tijdens de de avond waarop onze vrijwilligers en sponsors een gezellige avond werd aangeboden, wordt ook altijd het ‘Lid van Verdienste’ bekend gemaakt. Voorzitter René van de Ven begon met steeds iets meer te onthullen over de persoon die dit jaar benoemd zou worden. Al vrij snel zei hij dat bij deze man nooit een onvertogen woord uit zijn mond kwam. Een aantal aanwezigen besefte al meteen dat zij het dus dit jaar niet werden😄. Dat Marcel werd gekozen konden de aanwezigen wel waarderen gezien de enthousiaste reacties bij het noemen van zijn naam.

Marcel is iemand die al meer dan 20 jaar heel veel verschillende taken heeft uitgevoerdMracel_kerkhof_2.jpgbinnen de vereniging. Zo was hij jarenlang leider/grensrechter met name bij het vrouwenvoetbal, is hij scheidsrechter bij zowel bij de jeugd als senioren en Is hij elke maandag aanwezig bij het team dat allerlei onderhoudswerkzaamheden verricht op het sportpark, daarnaast is hij ook nog bestuurslid bij de supportersclub. Ook binnen de korfbalafdeling heeft en doet hij het nodige. Hij weet ook in zijn directe omgeving mensen te enthousiasmeren om vrijwilligerstaken binnen de vereniging te doen.

Natuurlijk werd ook zijn echtgenote Jacqueline betrokken in het geheel. Zij is is een van de personen in zijn naaste omgeving waar de voorzitter op doelde, zij verzorgt de ledenadministratie voor de voetbalafdeling.
Marcel is de 41e persoon die deze eer te beurt valt sinds, in 1984, de eretitel ‘Lid van Verdienste’ in het leven werd geroepen.

Lid van Verdienste