13 april feestavond voor vrijwilligers, sponsoren en Vrienden

31 maart 2018 0:00

Activiteitencommissie

Vrijdag 13 april om 20.00 uur is er weer onze jaarlijkse feestavond voor de vrijwilligers, sponsoren en Vrienden van RKSV Prinses Irene. Daarmee hoopt de club al deze mensen te bedanken voor hun inzet en (financiële) support. Deze avond hoopt de club velen van hen dan ook te verwelkomen. Onder ’t genot van een leuk muziekje en natuurlijk een hapje en een drankje, zullen we er zeker met z’n allen een leuke avond van maken.

DJ Barend zorgt er die avond voor dat de voetjes van de vloer gaan, want de afgelopen jaren is gebleken dat al die ondersteuners van de vereniging aardig raad weten met de dansvloer. De genodigden zullen niks tekort komen. Daarnaast wordt er deze avond ook bekend gemaakt wie zich Lid van Verdienste mag gaan noemen. In 2017 werd Riekie van de Wetering hiervoor gekozen, vanwege haar jarenlange inzet.

FEESTAVOND VOOR VRIJWILLIGERS,