Drie leden activiteitencommissie uitgezwaaid

21 augustus 2023 13:45

Webmaster

Rieky van de Wetering, Talitha van Kessel – Groenendaal en Lizelle van Zutphen hebben onlangs afscheid genomen van de activiteitencommissie. Bij het jaarlijkse uitje (foto) van de commissie werd dit officieel gedaan. Jarenlang hebben deze dames zich ingezet voor de activiteitencommissie.

Rieky van de Wetering stopt, maar blijft nog wel actief in de quizcommissie waar ze ook al jaren zich voor inzet. Rieky was een van de drijvende krachten achter de jaarlijkse plantjesactie,  de vrijwilligersavond en de nieuwjaarsborrel. Lizelle een Talitha waar steeds nauw betrokken bij de organisatie van de kantinefeesten, vrijwilligersavond en de filmavond voor de jongste jeugd. Talitha verzorgde ook altijd het uitje van de commissie.
Lizelle blijft wel gewoon de secretaris van onze verenging en heeft recent het trainen en coachen van het korfbal 2 team op zich genomen.
Bron: Niek Leenders

Activiteitencommissie