Gratis paaseieren afhalen 2e paasdag in kantine

31 maart 2024 18:00

Bestuur

2e paasdag zijn in onze kantine paaseieren gratis af te halen, het gaat om maximaal 3 hortjes. Bij de paaseieren actie voor onze sponsors is namelijk iets misgegaan wat gelukkig op tijd kon worden hersteld. In eerste instantie waren paaseieren besteld bij een bakker buiten ons dorp. Wat bleek echter, de dooier van al die paaseieren was over de datum! De vereniging blijft daardoor zitten met een grote hoeveelheid dozen met paaseieren (foto)

Waar je zou verwachten dat bij aankoop van een dergelijk artikel, dit toch minimaal houdbaar is tot aan de paasdagen, bleek dat dus hier niet het geval.
Voorzitter René v.d. Ven, ”belachelijk dat dit kan en we ons geld kwijt zijn." Gelukkig dat onze eigen Nistelrodese warme bakker ‘Van Mook’ ons uit de brand heeft geholpen en ons snel van nieuwe paaseieren voor onze sponsors heeft kunnen voorzien. Deze zijn wel wat kleiner en hebben geen dooier. "Ik kan onze sponsors verzekeren, dat deze nog lang goed blijven”, aldus een lachende Van de Ven. “Maar richting sponsors konden we het natuurlijk niet maken om hen een cadeautje te geven dat niet lang genoeg houdbaar is”.
Nu is het zo dat een artikel nagenoeg altijd nog een aantal dagen na de datum van houdbaarheid best gegeten kan worden. Dat is ook hier het geval. Vanuit dat oogpunt heeft het bestuur van Prinses Irene, in samenspraak met de sponsorcommissie, besloten dat de eieren, die feitelijk nog best te gebruiken zijn, op 2e paasdag gratis kunnen worden afgehaald. Per persoon worden maximaal 3 hortjes beschikbaar gesteld!
Om het geheel ordelijk te laten verlopen, kunnen liefhebbers een mailtje sturen naar de webmaster, met naam, adres en aantal hortjes dat je wil (maximaal 3!).
Tot en met 2e paasdag 16.00 uur, kan je je aanmelden. Geef ook aan in je mailtje hoeveel hortjes je wil. “Wie het eerst komt, het eerst maalt”, gaat ook hier op. Tussen 17.00 en 18.00 uur kun je dan de eieren ophalen in de kantine.
Overigens mogen ook niet leden gebruik maken van dit aanbod!

Bestuur Prinses Irene

2017-2018 paaseieren