In juli en augustus rustig opbouwen

1 juli 2018 18:00

Webredactie

Prinses Irene is een levendige vereniging. Naast dat vrijwilligers en leden hun beste beentje voor zetten op sportief gebied, doen ook veel mensen hun best om daarbuiten activiteiten te organiseren. Om u toch op de hoogte te houden van al deze activiteiten, zijn deze terug te vinden in de agenda op de website. Daarnaast geven we graag elke maand een kleine agenda-update voor de komende maand. Aangezien het in de zomerperiode aardig rustig is bij de vereniging, pakken we deze keer juli en augustus samen.

In juli zijn er geen echte activiteiten gepland. Achter de schermen wordt er echter druk gewerkt! Zo ook door de commissie Materiaal en Onderhoud, die komende week alle bruikleenmaterialen innemen van de teams. Hiervoor hebben zij twee inlevermomenten gepland. Vooraf aan het inleveren is het wijs om het bericht over het inleveren nog even door te lezen. Zo kan het inleveren soepel verlopen.

Over circa anderhalve maand is het zo ver: de Van Tilburg Voetbaldagen. Een succesrecept wat al een aantal jaren goed wordt bezorgd door vele kinderen. Door verschillende (Prinses Irene-)trainers gezorgd voor drie voetbal-minded dagen! Het belooft weer een succes te worden.

Een week later is daar de Maashorstcup. Verdeeld over een avond en een dag strijden verschillende standaardelftallen om de wisseltrofee. Voor vele clubs een mooie voorbereiding op het bekertoernooi, maar vooral ook gezellig aangezien de spelers tegen teams spelen uit de nabije omgeving.
Zaterdag 25 augustus, de ‘rustdag’ van de Maashorstcup, is daar de Keepersclinic. In samenwerking met de keepersschool van Rubin Ribbens (keeperstrainer bij Willem II en FC Oss) organiseren onze keeperstrainers een keepersclinic van ongeveer 2,5 uur voor alle keepers van onze voetbalvereniging. Een mooie start van de competitie, want er kan dus worden getraind op professioneel niveau!

In de tussentijd kunnen er meer activiteiten worden toegevoegd aan de activiteitenagenda. Het kan dan ook geen kwaad om deze af en toe in de gaten te houden. Op de homepage van de website kan men de vijf aankomende activiteiten vinden, de rest is te vinden in de activiteitenagenda op de website. De activiteitenagenda is overigens te vinden in het menu onder Organisatie > Agenda.

Voor u hier even op een rij wat er de komende maand op de agenda staat!

1e inlevermoment bruikleenmaterialen

dinsdag 3 juli 2018

19.00 uur

2e inlevermoment bruikleenmaterialen