Business Club Prinses Irene op bezoek Jess Design Oss

13 november 2019 10:00

Sponsorcommissie

Na een geslaagde bijeenkomst bij Varkensbedrijf Verhagen Heesch in 2018 is nu - een jaar later – een mooi traditie in de maak. We zijn met de Business Club op bezoek geweest bij Jess Design Oss. Wat was het ook deze keer weer leerzaam, ontwapenend en gezellig!

Direct op de business club-avond bij Verhagen in 2018 gaf Maarten van de Goor van Jess Design al aan bereid te zijn de businessclub leden van Prinses Irene te willen ontvangen in het nieuwe pand aan de Ketelstraat te Oss. Dit was niet tegen dovenmans oren gezegd, de sponsorcommissie maakte uiteraard graag gebruik van de gelegenheid om een avond te plannen.

November - businessclub bij Jess Design in OssAl meteen werd duidelijk dat Maarten en Inge dezelfde passie en inzet voor het bedrijf hebben en door het leven gaan met een ongelofelijk drukke agenda. Toch na wat passen en meten kon er tussen de beurzen door een datum gekozen worden, donderdag 31 oktober was de dag.
Een programma voor de avond werd vastgesteld: rondleiding, workshop, presentatie, buffet, naborrelen, het zat er allemaal in. De business club-leden kregen een speciale uitnodiging en een kleine 40 gasten was het resultaat.

Medewerkers van Jess design bleven speciaal voor de gasten een paar uur langer doorwerken (nog bedankt!) om het ambacht en het proces goed over te kunnen brengen. Dat was gelukt, louter positieve opmerkingen waren het gevolg.
Aansluitend werd er door Maarten en Inge in een korte presentatie verteld wat de strategie van het bedrijf is, waar men voor staat en hoe het merk Jess een steeds consistenter merk wordt internationaal. Het lijk Jess dan ook geen windeieren te brengen. Inmiddels is het bedrijf actief in 40  (!) landen, zijn ze hofleverancier voor de meest prestigieuze hotels en multinationals en winnen ze awards aan de lopende band. Kortom: Indrukwekkend. Na de gebruikelijke vragen was er een heerlijk buffet geregeld met tenslotte een naborrel om de opgedane indrukken met elkaar te bespreken.

Een geslaagde avond en een woord van dank voor Maarten en Inge van de Goor en medewerkers is dan ook op zijn plaats.

Wilt u ook deelnemen aan de businessclub? U bent als sponsor meer dan welkom. Stuur een mail naar [email protected] en wij nemen contact met u op!

Sponsorcommissie Prinses Irene
Eveline, Roland, Cor, Marcel, Mario, Frenk en Ton