In memoriam: Arnold van Tilburg

22 maart 2020 10:30

Bestuur

Ons bereikte het droevige bericht dat op 68-jarige leeftijd Arnold van Tilburg afgelopen vrijdag 20 maart is overleden aan de gevolgen van het coronavirus.

In Memoriam - Arnold van TilburgHoewel Arnold het laatste jaar gezondheidsproblemen had, was hij de laatste tijd weer aan de betere hand. We zagen hem dan ook weer regelmatig op het sportpark, tot en met het laatste weekend waarna hij ziek bleek te zijn.

Arnold was meer dan 30 jaar lid van onze vereniging. Gedurende deze lange periode heeft hij zich vele jaren verdienstelijk gemaakt binnen de jeugdafdeling, zowel als leider, trainer van de jeugd en trainer van de jongste pupillen op de woensdagmiddag. Ook is hij vele jaren clubscheidsrechter geweest en heeft de laatste jaren de functie van scheidsrechtercoördinator vervuld. Op de vrijdagochtenden heeft hij lange tijd deel uitgemaakt van de onderhoudsploeg en in de winterperiode kon men altijd op Arnold rekenen als scheidsrechter op de quiz-avonden.

Vanwege zijn vele verdiensten voor de vereniging is hij in 2009 benoemd tot Lid van Verdienste van onze vereniging.
Arnold had een echt clubhart en oog voor iedereen. Wij zullen hem zowel als lid maar vooral als mens bij Prinses Irene, de supportersclub en Vrienden van Prinses Irene enorm gaan missen.

Namens het bestuur van Prinses Irene, de supportersclub, Vrienden van Prinses Irene en al onze leden wensen wij zijn vrouw Franka, zijn kinderen Niels met Chantall en Inge met Rob, zijn kleinkinderen Jesse, Lynn, Rick, Fay en Sepp en verdere familie heel veel sterkte toe om dit verlies te verwerken.

Bestuur RKSV Prinses Irene

Als u dat wenst kunt u via deze link een bericht in het condoleanceregister achterlaten.
Bron: Beeld: privé-foto

2020 Arnold van Tilburg In memoriam Lid van Verdienste