Korfbalsters beginnen weer aan de buitencompetitie

18 april 2024 19:30

Aanstaande zondag staat de eerste wedstrijd van de tweede helft veld op het programma. De wedstrijd wordt gespeeld tegen De Korfrakkers en hiervoor reizen de meiden af naar Erp. Na een aantal weken voorbereiding en wat oefenwedstrijden, zijn de meiden gebrand om er de volle 100 procent voor te gaan en de punten mee naar Nistelrode te nemen.

In de eerste helft van de buitencompetitie heeft Prinses Irene nog geen punten weten te behalen. In de eerdere wedstrijd tegen De Korfrakkers eindigde de stand in een 7-12 voor de ploeg uit Erp, waarbij De Korfrakkers pas in de laatste 10 minuten wist uit te lopen.

De Korfrakkers staan bekend om hun snelheid en het snelle spel rondom de korf. Ook maken zij het verdedigend voor de ploegen in de competitie niet makkelijk. Voor de meiden uit Nistelrode is het dan ook belangrijk om hun eigen spel te blijven spelen en de focus te houden. Hopelijk kunnen ze de tweede veldcompetitie goed beginnen, door de punten mee naar huis te nemen.

De wedstrijd zal om 14:30 uur op sportpark Watermolenweg in Erp beginnen. De wedstrijd staat onder leiding van M.A. van Bentum. De meiden van Prinses Irene hebben de support hard nodig, kom jij ook?