RKSV Prinses Irene 1 (zon) - Eendracht '30 1 (zon)

RKSV Prinses Irene 1 (zon) - Eendracht '30 1 (zon)

Prinses Irene is in zwaar weer terecht gekomen. Dit mede door 2 nederlagen in de laatste 3 wedstrijden tegen directe concurrenten als Heeswijk (0-1) en afgelopen zondag Avanti ‘31 (5-2). Zondag komt Eendracht ‘31 op bezoek, dat ook vecht tegen degradatie, maar er nog slechter voorstaat dan Prinses Irene. De ploeg uit Mook moet winnen om nog kans te maken op de nacompetitie. Voor Prinses Irene telt ook alleen de winst tegen de de Noord Limburgers.

Niet alleen deze wedstrijd moet gewonnen worden! Ook de 2 volgende tegen respectievelijk Union en Olympia’31 moeten in winst worden omgezet. Dan heb je 32 punten en ook dan nog is het maar afwachten of dat voldoende is voor handhaving, mede omdat het doelsaldo van Prinses Irene niet best is. De laatste wedstrijd is tegen Daw, ongetwijfeld de beste ploeg in deze competitie, maar door een slechte start, nog steeds in de achtervolging op Boekel Sport. Daar moet je een nederlaag tegen incalculeren.
De uitwedstrijd tegen Eendracht ‘31 (foto) eindigde in 1-1, maar Prinses Irene had die gewoon moeten winnen. Met name hun doelman Van Limbeek was daar debet aan door een aantal geweldige reddingen.
Vorig seizoen was Eendracht een aanvallende ploeg, in deze wedstrijd waren ze super verdedigend. De ploeg dreef voorheen op aanvoerder Tim van Ooijen, mijn inziens de beste speler vorig seizoen in de 2e klasse. Hij scheurde zijn kruisbanden, waardoor de ploeg uit Mook een forse aderlating deed.
Voor Prinses Irene is er dus maar een opdracht komende weken. Strijden, strijden en nog een strijden met elkaar! Er telt maar een ding en dat is het ploegbelang. Vaak genoeg hebben we gezien dat het elftal een hecht collectief kan zijn. Maar te vaak zijn er toch ook wedstrijden dat niet iedereen daarvan doordrongen blijkt te zijn. Die tijd is nu echt voorbij!

Wedstijdsponsor: Reijnders Installatiewereken Nistelrode

Kleedkamer

1 - Kleedlokaal 1
4 - Kleedlokaal 4