Vrijdagavond vrijwilligers-en sponsoravond

11 april 2024 20:30

Webmaster - Illustratie: Niek Leenders

Vrijdag 12 april is er weer de bovengenoemde feestavond, speciaal voor onze vrijwilligers en sponsors die, met introducé, welkom zijn. Onze vereniging doet dit op hen te bedanken voor hun inzet en bijdrage aan Prinses Irene. Naast de (gratis) drankjes, is er ook altijd een lekker hapje en muzikaal vertier.
Tijdens deze avond wordt ook het ‘Lid van Verdienste’ bekend gemaakt.
Mochten mensen die hiervoor in aanmerking komen geen uitnodiging hebben gekregen via mail, app of anderszins, weet dat je dan toch welkom bent. Waarschijnlijk is er dan dus iets misgegaan bij het uitnodigen!
De avond start om 20.00 uur.

3C91C10E-9686-4C4D-8F8E-16F34E25A625.jpeg

vrijwilligersavond 2024