Zaterdag 5 januari Nieuwjaarsreceptie

27 december 2018 15:30

Webredactie

Zaterdagavond 5 januari is het weer zo ver; de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie bij RKSV Prinses Irene. Vanaf 20.00 uur zijn al onze leden, supporters, sponsoren, Vrienden van Prinses Irene en anderen die de club een warm hart toe dragen van harte welkom in de kantine. Bij binnenkomst wordt er natuurlijk een kopje koffie en thee geschonken om op te warmen, maar natuurlijk is daar ook een glaasje bubbels om het nieuwe jaar in te luiden bij de sportvereniging.

De organisatie heeft zijn uiterste best gedaan om te zorgen voor een gezellige avond in de kantine van Prinses Irene. Ook voor wat warme hapjes wordt gezorgd. Naast dat iedereen de ruimte krijgt om met elkaar op een gezellige manier het nieuwe jaar te vieren, zal er stil worden gestaan bij gebeurtenissen van het afgelopen jaar.

Zoals we gewend zijn, wordt die avond ook de Korfbalster van het Jaar, de Voetballer van het Jaar en Voetbalster van het Jaar bekend gemaakt. Op de avond zelf kan men stemmen op de genomineerden. Meer informatie over de uitverkiezing hiervan en de avond zelf zal nog volgen op de website.

Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een mooie avond, dus komt u ook 2019 met ons inluiden?

2018 2019 Activiteit Korfbalster van het jaar Nieuwjaarsreceptie Sportman-vrouw van het jaar Voetballer van het Jaar Voetbalster van het Jaar activiteitenkalender