Uitnodiging nieuwjaarsreceptie zondag 7 januari

28 december 2023 0:00

Webmaster/secretaris Prinses Irene: Lizelle van Zutphen

Al heel lang, (weet iemand precies hoe lang, red.?), vindt bij onze vereniging de nieuwjaarsreceptie plaats. Ook dit jaar is dat weer het geval. Alle leden, leden supportersclub, leden van ‘Vrienden Prinses Irene’, ouders van leden en supporters zijn welkom, om elkaar een goed 2024 te wensen.

Bij binnenkomst is er natuurlijk een drankje en ook zeker een hapje. Daarnaast is er muziek. Naast de nieuwjaarstoespraak van onze voorzitter, kunnen de aanwezigen ook de korfbalster, voetbalster en voetballer van het jaar 2023 kiezen uit de genomineerden. Vanaf 15.00 uur is iedereen welkom!

3925FEBB-51BC-4A40-9ACE-9E13172BB3F5.jpeg

Nieuwjaarsreceptie