Gezellige drukte bij nieuwjaarsreceptie

10 januari 2024 0:30

Webmaster

Sinds enkele jaren is het een vast gegeven dat de nieuwjaarsreceptie als datum heeft de eerste zondag na nieuwjaar. Dat was ook nu weer zo. Vooraf was er een wandeling uitgezet voor iedereen, maar de deelname daaraan was zeer beperkt begrepen we. Waarschijnlijk mede door het natte weer afgelopen periode.
Bij binnenkomst kon je je stem uitbrengen op de personen die in aanmerking kwamen voor korfbalster, voetbalster en voetballer van het jaar. Vervolgens werd je ontvangen met een glaasje “champagne” voor de liefhebbers.
De opkomst was best redelijk te noemen, waarbij vooral opviel dat er erg veel jeugdige seniorenleden waren. Er was ook een gezellige sfeer.

Nadat er vele wederzijdse beste wensen waren uitgewisseld, was er natuurlijk de nieuwjaarstoespraak en nieuwjaarswens van voorzitter René van de Ven, waarin hij terugkeek, maar ook vooruit, naar het nieuwe jaar. Vooral sprak hij zijn tevredenheid uit over de vele vrijwilligers die zich inzetten voor de vereniging. Veel zaken werden genoemd die ook op de laatste Algemene Ledenvergadering aan bod kwamen waardoor ik zijn inbreng in dit artikel beperk.
Peter Pittens voorzitter van de supportersclub en Ron van Roosmalen voorzitter van “Vrienden van Prinses Irene”, spraken ook hun nieuwjaarswensen uit met een terugblik op hun activiteiten.
Ron had een cadeau meegebracht voor de vereniging. Een mobiele geluidsinstallatie, die ook mede van de opbrengst van de Rabo ClubSupport actie, is  gefinancierd. Deze kan gebruikt worden bijvoorbeeld op jeugdkampen, maar ook bij kleinere (jeugd)toernooien, waarbij niet de geluidsinstallatie van het hele sportpark wenselijk is, dit mede vanwege geluidshinder voor de buurt. Bestuurslid Antoon v.d. Ven nam het cadeau in ontvangst (foto). Ook bij hem je kun de geluidsinstallatie reserveren voor een bepaalde activiteit.

Ron van Roosmalen verzocht onze leden, zeker ook de jeugdleden vanaf 12 jaar, die een rekening hebben bij de Rabobank, om daarvan (gratis) lid te worden. Bij de nieuwe actie na de zomer kan je dan weer je stem uitbrengen op Prinses Irene en daaraan gelieerde organisaties en natuurlijk andere.

Nieuwjaarsreceptie