Gezocht: Kantinekanjer (m/v)

11 november 2018 20:00

Webredactie

Lid zijn van Prinses Irene betekent ook: regelmatig de kantine in duiken voor een hapje of een drankje. De kantinecommissies en de vrijwilligers van de kantine doen elke keer weer hun uiterste best om iedereen van een natje en een droogje te voorzien én er een gezellige boel van te maken.

Een hele gezellige taak, waar ook nog eens een (vrijwilligers)vergoeding tegenover staat. Op dit moment worden er nog extra mensen gezocht (leeftijd 15 jaar of ouder) voor in de kantine van RKSV Prinses Irene.

Heb jij op zaterdagen en/of zondagen tijd en lijkt het je leuk om achter de bar of in de keuken te werken bij Prinses Irene? Meld je dan aan en misschien zien we jou snel in de kantine!

Voor meer informatie kun je terecht bij Ruud Steevens (t: 06-20971141, e: [email protected]).
Bron: Beeld: Archiefbeeld RKSV Prinses Irene

2018 Kader en Staf Kantine Vacature