Kantine wordt betegeld

4 juli 2023 0:00

Webmaster

Nog een goede week is er te werken in de kantine, dan ligt er een geheel nieuw tegelvloer. In tegenstelling tot voorheen, komen er nu grote tegels te liggen. Naast dat ze groot zijn zullen ze ook wat stroever zijn. De kleur blijft nagenoeg hetzelfde.
Het is een enorme klus, die heel veel werk gevraagd heeft tot nu toe. Mede door de inzet van een flink aantal vrijwilligers zijn de kosten te overzien. Zoals eerder al bekend gemaakt, heeft de verzekering wel wat uitgekeerd, maar lang niet genoeg om dit door alleen maar professionals te laten uitvoeren.

Ook nu zijn Piet Rovers en Willy v.d. Bogaart dagelijks aanwezig en levert ook Harrie Jansen hand en spandiensten.
We mogen ons gelukkig prijzen dat we dit soort mensen, met 2 rechterhanden, binnen onze vereniging hebben.  Het tegelen zelf wordt gedaan door Stephan Maas Tegelwerken uit Heesch, die we hieronder op de foto bezig zien met Willy  en Piet.
1C921404-BF90-4483-AA29-00C4207CEE33.jpeg

Kantine