Kantine neemt afscheid van enkele vrijwilligers

25 juli 2022 12:30

Webmaster

Van het seizoen 2021-2022 is, even geleden, met het volledige kantineteam, afscheid genomen met een gezellige barbecue.
Voor Cobie de Veer, Marianne van de Ven en Rens van der Heijden was dit het laatste seizoen. Op gepaste wijze hebben we hier aandacht aan gegeven tijdens een gezellige afsluiting van het seizoen, nogmaals bedankt voor jullie inzet!

Het nieuwe seizoen staat  al weer voor de deur. Vanaf het komende seizoen 2022-2023 zullen we gaan werken met een kantinecommissie. René van de Akker (voorraad en inkoop), Stefanie Veldboer (planning en vrijwilligers), Piet Rovers (onderhoud) en Marij Bellen (financiën), zullen samen onder leiding van Rens van de Wielen en Luuk van der Heijden de nieuwe kantinecommissie gaan vormen. Wij hebben veel vertrouwen in deze nieuwe aanpak en hebben hiermee een goede basis voor de organisatie van de kantine.

Kantine