Bij de supporters rolt ook in '18-'19 het balletje!

7 oktober 2018 0:00

Supportersclub

Vrijdagavond 28 september was het weer zover. Een groep leden van de supportersclub verzamelde zich weer voor de traditionele jeu de boule-avond. Het was wederom een leuke avond waar de gezelligheid op de eerste plaats kwam.

Met zulke gezelligheid kent een avond natuurlijk geen echte verliezers. Wel waren daar enkele winnaars. Bij de dames bleek Anja Willems de sterkste, bij de heren was Arnold van Tilburg de beste jeu de boule-speler.
Daarnaast ontvingen Marianne van de Ven en Herman van der Wijst ieder de poedelprijs.

Bron: Beeld: Supportersclub

2018 Activiteit Jeu de Boules Supportersclub