Supportersclub komt met leuke Prinses Irene petjes

16 november 2022 20:00

Webmaster

We hadden al shawls en paraplu’s met de naam en het logo van onze club erop, waar de supportersclub voor zorgde. Allemaal in het oranje-wit, zodat je ze ook makkelijk op feestelijke dagen en bij het Nederlands elftal kunt dragen. Dat geldt natuurlijk ook voor deze petjes, een nieuw initiatief van onze supportersclub. Hopelijk komt het Nederlands elftal ver en kunnen we ze voor de tv aanmoedigen met een leuk oranje petje die onze supportersclub te koop aanbiedt. Natuurlijk geldt dat nog meer voor onze eigen vereniging.

Voor degenen die wat anders wil, zijn er ook zwarte, maar natuurlijk wel met het Prinses Irene logo.

De petten zijn te koop bij de bestuursleden van de supportersclub. Spreek ze aan als je ze tegenkomt op het sportpark. Je vindt de namen van de bestuursleden op de site onder “Supporters en Vrienden”. Maar als je hierop klikt krijg je die informatie ook. Ze kosten € 7,50,-.

Petjes.jpeg

Bron: Supportesclub