Supportersclub plaatst 2 bankjes langs korfbalveld

17 mei 2022 12:30

Webmaster

Als U het sportpark oploopt ziet U als eerste de 2 nieuwe korfbalvelden. Het lag in de planning om de velden, die al in september 2021 zijn opgeleverd, enkele weken terug officieel te openen. Door omstandigheden ging dat jammer genoeg niet door en vindt nu op 12 juni plaats. Hier komt binnenkort meer informatie over!

Onze supportersclub had al voor een cadeau gezorgd. voor die opening Dat waren namelijk 2 bankjes, links en rechts, langs de dugouts en overdekte staantribune. Deze laatste werd door de supportersclub bij het 75-jarig bestaan al geschonken.
Voor supporters  die graag willen zitten en of moeite hebben om lang te staan een goed idee en treffend cadeau die bankjes.
banke_supp2.jpg

Supportersclub