Jeugdlotto: 1e trekking

4 maart 2020 18:00

Supportersclub

De eerste trekking van de jeugdlotto van seizoen 2019-2020 is inmiddels een feit en dat wil dus zeggen dat we de komende 12 weken elke week een bedrag van € 100,- gaan weggeven aan degene met de winnende combinatie. Zijn er meerdere mensen met een winnende combinatie, dan wordt de € 100,- onder hen verdeeld.

De trekking van deze week was een heel bijzondere, het was niet alleen de eerste trekking, hij werd ook uitgevoerd door Teus van Rooij. Teus heeft het gepresteerd om in zijn eentje een bedrag op te halen van maar liefst € 645,50 en dat is een geweldig resultaat! Van het opgehaalde geld heeft Teus 10 % zelf mogen houden, net als alle kinderen die loten verkocht hebben, en dat is toch een leuk zakcentje voor een paar uur werk.

Teus speelt bij de JO12-1 en is een van de jongste kinderen die loten verkocht hebben voor de jeugdlotto en dat is des te meer een compliment waard. Volgens de ouders van Teus is het geheel aan Teus te danken dat hij een dergelijk bedrag heeft opgehaald. Ze hebben wel enige ondersteuning verleend in het halen van nieuwe loten, maar voor de rest lag het initiatief geheel bij Teus.
Wat wij daarentegen jammer vinden is dat ongeveer 25% van de kinderen die meedoen met de jeugdlotto (JO12-1, JO13-1, JO13-2, JO13-3 en korfbal C1) helemaal niets inleveren, maar wel profiteren van de inzet van de kinderen die wel de moeite nemen om een paar uurtjes rond te gaan om loten te verkopen. Het opgehaalde geld komt tenslotte allemaal ten goede aan de jeugdafdeling van Prinses Irene.

De uitslag van de eerste trekking is gevallen op combinatie 2-5-3-1-1-2-A en is gewonnen door Hilde Bekkers.

Maart - Jeugdlotto - 1e trekking

Teus van Rooij

De supportersclub van Prinses Irene dankt u wederom hartelijk voor uw steun aan de jeugdafdelingen van RKSV Prinses Irene en wenst u veel succes met de overige trekkingen.

Bron: Beeld: Supportersclub

2019-2020 Jeugd Supportersclub Teus van Rooij jeugdlotto korfbal trekking 1 voetbal