Supportersclub bestaat dit jaar een halve eeuw!

20 september 2018 12:00

Supportersclub

De supportersclub van Prinses Irene bestaat dit jaar 50 jaar! Een hele prestatie, natuurlijk! Dit heugelijke feit wil het bestuur met de leden van de supportersclub vieren op zaterdagavond 24 november.

De kaarten worden binnenkort rondgebracht, waarna de leden zich kunnen aanmelden voor dit feest. Houd het dus in de gaten, want dat het gezellig gaat worden, dat is zeker!

Wil je meer informatie over de supportersclub van RKSV Prinses Irene? Kijk dan vooral even hier!
Bron: Beeld: Archieffoto RKSV Prinses Irene

50 jaar bestaan Activiteit Activiteitenkalender Besloten Feestavond Jubileum Supportersclub Uitnodiging