UITNODIGING: 15 juni terugblikken met afzwaaiend voorzitter René van de Ven

24 mei 2018 21:00

Bestuur

René van de Ven neemt na dit seizoen afscheid van de club in zijn rol als voorzitter. René is in die jaren voor velen synoniem geworden voor onze prachtige sportvereniging. Mede door zijn verbindende kwaliteiten heeft de club veel moois neergezet in de afgelopen jaren. Het bestuur wil dit niet zomaar voorbij laten gaan en graag terugblikken op de periode. Iedereen met een oranje clubhart is hierbij van harte uitgenodigd.

Om 20.00 uur start de avond, waarbij iedereen ook wordt verzocht op tijd aanwezig te zijn. De avond wordt op dit moment tot in de puntjes georganiseerd, waarbij wordt geprobeerd een mooi afwisselend programma neer te zetten. De hoogtepunten van René van de Ven als clubmens komen hier als vanzelfsprekend voorbij. Na afloop van de terugblik zal er gelegenheid zijn om gezamenlijk onder het genot van een hapje na te borrelen.

Alle leden zijn van harte welkom om aanwezig te zijn op deze gezellige avond. René van de Ven heeft in de vele jaren als voorzitter zijnde een grote impact gehad op ons mooie RKSV Prinses Irene, dus noteer vrijdag 15 juni in de agenda en wees erbij!

TERUGBLIK met voorzitter René van de Ven
DATUM VRIJDAG 15 JUNI 2018
AANVANG 20.00 UUR
LOCATIE KANTINE RKSV PRINSES IRENE