Hoe ziet het bestuur van Prinses Irene er nu uit?

4 mei 2022 13:30

Bestuur

Uit reacties blijkt dat sommige mensen denken dat Frits van den Hogen stopt. Dit is uiteraard en gelukkig niet het geval. Hij blijft voorzitter van de seniorencommissie, lid van het Clubmanagement en het Algemeen Bestuur. Wel hebben Patrick Bevers (voorzitter jeugdcommissie voetbal ) en Mario van Dijk (voorzitter korfbalcommissie) te kennen gegeven te willen stoppen. Hun functie zal worden overgenomen door Marleen Langenhuizen (voorzitter jeugdcommissie voetbal) en Rita Pater (voorzitter korfbalcommissie). Tevens had het bestuur de wens dat er weer een voorzitter zou komen. Door deze veranderingen zal het bestuur van de vereniging er in de toekomst als volgt komen uitzien:

Voorzitter:                                                                  René van de Ven

Voorzitter seniorencommissie voetbal:                     Frits van den Hogen

Voorzitter jeugdcommissie voetbal:                          Marleen Langenhuizen

Voorzitter korfbalcommissie:                                     Rita Pater

Secretaris:                                                                  Lizelle van Zutphen

Penningmeester:                                                        Marij Bellen - van den Bosch

Voorzitter commissie groot onderhoud:                    Piet Rovers

Voorzitter commissie materialen en onderhoud:      Antoon van der Ven

Voorzitter sponsorcommissie:                                   René van de Boxtel

Voorzitter kantinecommissie:                                    Luuk van der Heijden

Voorzitter activiteitencommissie:                              Rens van der Wielen.

Zij vormen samen het Algemeen Bestuur. Het Algemeen Bestuur is verantwoordelijk voor het vaststellen van het beleid, het monitoren van de voortgang en te zorgen dat de randvoorwaarden voor het beoefenen van onze sportactiviteiten zo goed mogelijk worden ingevuld.

Naast het Algemeen bestuur werken we in de vereniging ook met een Clubmanagement. Het Clubmanagement bestaat uit de voorzitter (René van de Ven), voorzitter korfbalcommissie (Rita Pater), voorzitter jeugdcommissie voetbal (Marleen Langenhuizen) en voorzitter seniorencommissie voetbal (Frits van den Hogen). Zij zijn verantwoordelijk voor de uitvoering van het beleid met betrekking tot onze sportactiviteiten. Bij de vergaderingen van het Clubmanagement zijn ook de secretaris en penningmeester aanwezig om het clubmanagement van de benodigde informatie te voorzien en daar waar nodig te ondersteunen.

Ondanks dat er nog een officieel moment komt vinden wij het een passend moment om ook even stil te staan bij het naderende afscheid van de voorzitter korfbalcommissie (Mario van Dijk) en voorzitter jeugdcommissie voetbal (Patrick Bevers).

Samen met Frits van den Hogen (voorzitter seniorencommissie) hebben zij de afgelopen jaren het Clubmanagement gevormd en leiding gegeven aan het bestuur van onze vereniging. Door de Corona was dit geen eenvoudige tijd. Toch hebben zij er samen met de andere bestuursleden er voor gezorgd dat de vereniging er organisatorisch en financieel goed voorstaat.

Patrick en Mario,

Het bestuur kijkt met veel genoegen terug op een plezierige en constructieve samenwerking en willen jullie bij voorbaat heel hartelijk bedanken voor jullie inzet over de afgelopen jaren. In de eerst volgende Algemene Ledenvergadering zullen wij op een passende wijze bij jullie afscheid als bestuurslid stilstaan. Wij zeggen niet voor niets als bestuurslid want hopen van harte dat jullie actief in de vereniging blijven. Voor dit moment in ieder geval: DANK JE WEL.

Jullie hebben aangegeven bereid te zijn de zaken goed over te dragen en de nieuwe voorzitter daar waar nodig te ondersteunen. Op welke wijze de overdracht vorm krijgt daar maken we de komende tijd nadere afspraken over, maar uit alles blijkt dat jullie het vooral goed willen afronden. Het geeft maar weer eens jullie betrokkenheid bij de vereniging aan. KLASSE.

Bestuur