Niek Leenders voorzitter activiteitencommissie

15 september 2022 12:00

Webmaster

De 28-jarige Niek Leenders treedt toe tot het algemeen bestuur van onze vereniging. Leenders wordt voorzitter van de activiteitencommissie en is daarmee de opvolger van Rens v.d. Wielen, die op zijn beurt leider is geworden bij het 2e (zondag) elftal. In bijgaand stuk stelt hij zich nader aan jullie voor.

Ik ben Niek Leenders, 28 jaar oud. Zoon van Frank Leenders en Anthonie van der Wielen. Samenwonend met Astrid Spanjers bij ‘ons’ in Nistelrode. In het dagelijks leven ben ik accountmanager voor Scania Trucks Nederland.

Mensen kunnen mij daarnaast uiteraard ook kennen als ‘Prins Niek d’n Urste’ van Carnavalsstichting de Wevers, ik heb de eer om deze functie ook het 2e jaar nog te mogen bekleden en zwaai dan ook met de scepter tot en met de carnaval van 2023. Daarnaast ben ik actief als artiest met de Pronkzitting, ben ik lid van de organisatie van de Pinksterfeesten Nistelrode en tennis ik graag bij Telro.

Na meer dan 8 jaar gestopt te zijn geweest, ben ik in 2020 weer begonnen met voetballen. Ik speel mee in Zaterdag 2, voornamelijk als verdediger in de achterhoede en het middenveld. Voorheen heb ik in het 9e gespeeld en de jeugd doorlopen. Echte hoogte punten heeft mijn ‘voetbalcarrière’ nooit gekend maar plezier hebben ik altijd gehad.

Rens van der Wielen heeft mij, als lid van de activiteitencommissie, gevraagd het stokje van hem over te nemen als voorzitter. Voor mij wordt dit de 1e bestuurdersfunctie die ik mag bekleden, dat ga met alle enthousiasme oppakken.Mijn uitdaging en die van de mede commissieleden is om kritisch te bekijken hoe we de activiteiten, die we organiseren, nog meer kunnen laten slagen. Daarnaast is het zinvol om uit te zoeken of er behoefte is aan andere activiteiten en hoe we in kunnen spelen op de interesses van onze leden en de bezoekers.

Ik kom altijd graag en met veel plezier bij Prinses Irene. Naast dat we een ontzettend mooie club en locatie hebben, is de sfeer op de club altijd gemoedelijk en warm. Bij Prinses Irene telt iedereen mee. Ik heb er zin in om een steentje bij te mogen dragen aan onze mooie club!