17 december ALV

21 november 2020 16:45

Bestuur

Op donderdag 17 december a.s. om 20.00 uur vindt de Algemene Ledenvergadering (ALV) in ons clubhuis plaats. We nodigen hier graag iedereen voor uit.

In verband met de corona-maatregelen vragen wij aan alle leden die belangstelling hebben om de ALV bij te wonen om zich aan te melden voor deze vergadering. Aanmelden is mogelijk door een e-mail te sturen naar [email protected] vóór maandag 14 december.

Agenda:

1. Opening
  2. Mededelingen en terugblik afgelopen verenigingsjaar
  3. Vaststelling notulen 29 november 2019
  4. Financieel jaarverslag 2019-2020
  5. Verslag kascommissie
  6. Verkiezing kascommissie
  7. Vaststellen contributie
  8. Verkiezingen bestuur:
    Aftredend en herkiesbaar: Piet Rovers
    Aftredend en niet herkiesbaar: Hennij v.d. Heijden
    Het bestuur draagt Edwin Nelissen en Marleen Langenhuizen voor om toe te treden  tot het bestuur.
  9. Rondvraag

Wilt u het verslag van de vorige ledenvergadering inzien, bent u voorafgaande de vergadering vanaf 19.30uur van harte welkom. U kunt hiervoor ook een mail sturen naar [email protected]

Bron: Beeld: Oleg Laptev via Unsplash.com

2020 ALV Algemene mededeling Bestuur