In memoriam: Herman Geurden

23 februari 2018 18:00

Bestuur

Ons bereikte het trieste bericht dat Herman Geurden, meer dan 70 jaar lid van onze vereniging, afgelopen woensdag 21 februari op 83-jarige leeftijd is overleden.

Enkele weken geleden hebben we nog stil gestaan bij zijn 70-jarig lidmaatschap bij onze vereniging. Dat deden we in verzorgingshuis De Wellen, waar hij kort daarvoor was opgenomen vanwege zijn broze gezondheid. Wie had kunnen denken dat hij ons zo kort daarna zou ontvallen.

Herman was tot het laatst toe een trouwe supporter van het 1e elftal. Hij heeft dit seizoen, ondanks zijn wankele gezondheid, nog verschillende wedstrijden bezocht. In de jaren vijftig was Herman speler van het 1e elftal. Daarna heeft hij nog in verschillende andere teams geacteerd. Ook was hij als vrijwilliger actief.

Wij wensen zijn vrouw Riet, hun kinderen Maurice en Hedwig, de kleinkinderen en allen die hem lief hadden sterkte om dit verlies te verwerken.

2018 Herman Geurden In memoriam Ledennieuws