Herman Geurden gehuldigd voor 70-jarig lidmaatschap

10 februari 2018 12:00

Bestuur

Op donderdagavond is Herman Geurden gehuldigd vanwege zijn 70-jarig lidmaatschap van RKSV Prinses Irene. Deze huldiging vond plaats in verzorgingscentrum De Wellen, waar Herman momenteel om gezondheidsredenen verblijft.

Onder het genot van een lekker kopje koffie werd met Herman en Willie de Bie teruggekeken op deze gigantische periode als lid van Prinses Irene. Herman is altijd, behalve als actief voetballer waarbij hij ook in het eerste elftal heeft gespeeld, nauw betrokken geweest als vrijwilliger en supporter bij Prinses Irene. Ook dit seizoen heeft hij nog verschillende thuiswedstrijden van het eerste elftal bezocht.

Vol verhalen haalde hij herinneringen op waarbij de bouw van de tribune, de kampioenschappen met het tweede elftal en de vele kampioenschappen met de veteranen als de hoogtepunten naar voren kwamen.

Namens RKSV Prinses Irene feliciteerde René de jubilaris van harte en bedankte Herman voor zijn vele jaren inzet en betrokkenheid bij de vereniging. Natuurlijk ging dit tesamen met het opspelden van het 70-jarig erespeldje en het uitreiken van een oorkonde. Het bijbehorende boeket bloemen werd aan zijn vrouw Riet uitgereikt.

Herman en zijn familie bedankte de vereniging voor deze huldiging.

2018 Bestuur Herman Geurden Huldiging Jubilaris Ledennieuws