Update!! Informatie over afscheid Joan

13 april 2022 16:15

Bestuur

Hieronder zien jullie de rouwkaart van Joan. Zoals is te lezen, is er donderdagavond om 19.00 uur een avondwake in de Sint Lambertuskerk.

Daaraan voorafgaand is er voor leden en supporters van Prinses Irene de mogelijkheid om thuis bij Joan op Menzel 29, afscheid van hem te nemen, van 16.30 uur tot 18.00 uur. We verzamelen ons dan om 16.15 uur op het sportpark en gaan dan naar zijn huis.

Na afloop van de avondwake, is er gelegenheid voor onze leden en supporters om in de kantine met elkaar een kopje koffie te drinken en na te praten.

Vrijdag is er voorafgaand aan de crematie een herdenkingsdienst, deze vindt plaats in besloten kring.

Deze vrijdag zal Joan nog eenmaal naar ons sportpark komen. Als hij ons sportpark voor de laatste maal verlaat, zullen we met elkaar een erehaag vormen!!
We vragen U om rond de klok van 14.30 uur daar dan te zijn.

Rouwkaart_-_Joan_van_der_Heijden_-_1.png
Rouwkaart_-_Joan_van_der_Heijden_-_3.png