In memoriam: Maria Bevers

8 juli 2022 9:30

Webmaster

Maria Bevers, sinds de jaren 80 lid van onze vereniging, is woensdag 6 juli, op 68 jarige leeftijd, overleden. Maria is jarenlang kaderlid geweest van onze vereniging en was de laatste jaren nog actief achter de jurytafel bij de wedstrijden van korfbal 1.
Vanwege haar vele vrijwilligerswerk werd zij in 2003 benoemd tot Lid van Verdienste.
Maria en haar gezinsleden vormen een echte Prinses Irene familie. Haar kinderen en kleinkinderen zijn vanaf hun jonge jaren al lid van onze vereniging.

Maria_Bevers.jpg  Vele leden zullen zich Maria nog herinneren als kampouder op het korfbalkamp. Deze rol vervulde zij samen met haar
 man Toon jarenlang met verve.
 Maria genoot van het leven samen met Toon, haar kinderen Marieke, Ellen en Teun en was een trotse oma van haar  kleinkinderen.
 De strijd tegen haar ziekte heeft ze helaas niet kunnen winnen. De laatste weken ging haar gezondheidstoestand snel  achteruit.
 Wij wensen allen die van Maria hielden, alle kracht en sterkte bij het dragen van dit verlies.

Bestuur Prinses Irene

In memoriam