Korfbalsters worden door bus vol supporters aangemoedigd!

7 maart 2024 15:45

Korfbalcommissie

Goed nieuws! We hebben genoeg aanmeldingen ontvangen om een bus te regelen naar Son en Breugel. Mede dankzij de hulp van de Supportersclub kleurt de sporthal zondag oranje door de hoeveelheid supporters.

Voor degenen die zich hebben aangemeld, graag jullie aandacht voor het volgende:

•⁠  ⁠De bus zal vertrekken vanaf het sportpark, we verwachten iedereen om 13.30 uur aanwezig. Om stipt 13.45 uur zal de bus vertrekken. Rond 17.00 uur zal de bus weer naar Nistelrode vertrekken.
•⁠  ⁠⁠ Dankzij een bijdrage van de  supportersclub hebben we de eigen bijdrage weten te beperken tot 5 euro per persoon. Vergeet alsjeblieft niet dit bedrag contant mee te nemen. SUPPORTERSCLUB BEDANKT!
•⁠  ⁠⁠Tot slot zou het leuk zijn als we de tribune in Son en Breugel oranje kunnen laten kleuren!

Leuk dat we samen ons eerste team naar de overwinning kunnen gaan juichen!🧡
We zien jullie graag zondag!

korfbal play-down wedstrijden supportersclub