Voortzetting samenwerking met trainers selectie korfbal

18 januari 2024 7:00

Korfbalcommissie

In goed overleg met zowel de trainers, een unaniem positieve speelsters groep, de begeleiding, als het bestuur, is het besluit genomen dat we de samenwerking met de korfbaltrainers Auke Verwer en Stefan Klokgieters, voortzetten in het aankomende seizoen 2024-2025.

Na het afscheid van flink wat ervaren krachten binnen de selectie de afgelopen 2 jaren, staat er nu een jonge en gedreven korfbalselectie. Het begin van dit seizoen was een uitdaging en bleek het flink zoeken. De recente wedstrijden tonen duidelijk het potentieel van deze groep en de vastberadenheid van onze speelsters aan,  om zich verder te ontwikkelen. Met het vertrouwen in Auke en Stefan, zijn we ervan overtuigd dat er nog veel vooruitgang geboekt kan worden en kijken we uit naar mooie wedstrijden vol groei en prestaties.

Met sportieve groet,

De korfbalcommissie