Harde werkers op het Zomernacht Festival bedankt!

6 september 2023 16:30

Korfbalcommissie

Afgelopen zaterdagavond was het weer Zomernacht Festival in Nistelrode. Ook dit jaar waren er weer een aantal vrijwilligers vanuit Prinses Irene bereid gevonden achter de bar te helpen, waarvan de opbrengst ten goede komt aan de kas van Prinses Irene. Daarvoor weer hartelijk dank!

Anita van de Rakt, Marianne van Doorn, Betty van Niftrik, Dianne van Dinther, Eveline Toonen, Henriette Verstegen, Judith van de Broek, Mariëlle van Schijndel, Sandra van de Brand en Saskia Exters hebben samen met nog een aantal andere vrijwilligers de hele avond keihard gewerkt om alle dorstige festivalgangers van de nodige drankjes te voorzien.
Veel andere vrijwiligers zijn bij  Prinses Irene ook geen onbekenden, want Piet Rovers, Bart van de Linden, Ans van de Heijden, Henny van Venrooij en Jan van der Heijden zijn heel vaak op ons sportpark te vinden waar zij hun handen graag uit de mouwen steken.

Dankzij alle vrijwilligers die daar stonden voor Prinses Irene hebben we als vereniging €500 ontvangen. Een win-win situatie dus voor zowel onze vereniging als voor het Zomernacht Festival. En we hebben een grote lach mogen zien op alle gezichten, dus hopelijk mogen we volgend jaar weer!

Bron: Foto: Zomernacht Festival

korfbal vrijwilligers zomernacht