‘Nieuwe’ trainer/coach korfbal 2

9 april 2023 12:30

Korfbalcommissie

De korfbalsters van korfbal 2 mogen per direct een nieuwe trainster/coach verwelkomen. Lizelle van Zutphen is bereid gevonden om deze functie per direct op te pakken.

Lizelle van Zutphen kennen we natuurlijk al goed binnen de vereniging. Naast dat ze zelf al vanaf haar vroege jeugd korfbalt bij Prinses Irene, heeft ze ook belangrijke vrijwilligerstaken op zich genomen. Ze is bijvoorbeeld al jarenlang trainer/coach bij de jeugd van het korfbal, maar heeft ook als secretaris in het algemeen bestuur een belangrijke functie in de vereniging. Ook kan je haar kennen als lid van de activiteitencommissie.

Lizelle had vorig seizoen voor het eerst een senioren team onder haar hoede: namelijk het derde korfbalteam. In goed overleg is besloten dat Lizelle per direct de overstap gaat maken naar het tweede korfbalteam. Een mooie kans om samen met de trainer van het eerste team samen te werken. Voor het derde korfbalteam wordt dit veldseizoen een passende oplossing gezocht.

Wij als korfbalcommissie zijn blij dat de functie van trainer/coach voor korfbal 2 is ingevuld. Wij hebben alle vertrouwen in Lizelle en wensen haar veel succes!

korfbal senioren 2