‘Kampioenswedstrijd’ korfbal 4 en receptie

23 maart 2023 12:45

Korfbal 4

Wat doe je als je compleet onverwacht kampioen wordt zonder kampioenswedstrijd? Dan ga je ervoor om ongeslagen kampioen te worden.

Aanstaande zondag speelt korfbal senioren 4 om 10.00u in sporthal de Braken te Boxtel hun laatste wedstrijd van de zaalcompetitie. Deze wedstrijd wordt gespeeld tegen Tovido 2. Deze hopen de oranjehemden te winnen zodat ze zichzelf ongeslagen kampioen kunnen noemen. Alle support is welkom om de meiden naar de overwinning te juichen.

Op zondag 12 februari is senioren 4 (ook wel ‘t Bierde) door verlies van directe concurrentie onverwacht kampioen geworden. Omdat ze dit toen niet konden vieren hebben ze dat feestje nog tegoed. Om 16.00u is daarvoor een receptie in de kantine van sportpark de Schellen. We nodigen jullie graag uit om de dames te komen feliciteren en mee hun kampioenschap te vieren.
Bron: Korfbal 4

kampioen korfbal