Korfbal 2 zoekt nieuwe trainer/coach

21 maart 2023 7:00

Korfbalcommissie

Prinses Irene korfbal 2 zoekt per direct een nieuwe trainer/coach. Edwin Bouman heeft ons laten weten dat hij ook de tweede helft van de veldcompetitie bij Prinses Irene zal blijven trainen/coachen. Hij zal dus de hoofdcoach blijven. Hier zijn wij natuurlijk super blij mee! Wij zoeken nog wel versterking om Edwin te ondersteunen met de selectie, in de vorm van een trainer/coach voor senioren 2. Misschien een mooie kans voor een (jonge) trainer/coach in spe?

De vacature:
Prinses Irene zoekt een nieuwe trainer/coach voor senioren 2!

Prinses Irene is een fijne vereniging, waar plezier en prestatie hand in hand gaan. Samen sterk is een uitdrukking die goed bij deze vereniging past. Het tweede team staat zowel op het veld als in de zaal in de reserve hoofdklasse. Met een verjonging van de selectie ligt er een mooie uitdaging voor een nieuwe trainer/coach!

We zoeken per direct een trainer/coach voor ons tweede team.

Is dat misschien wat voor jou?
  •  Je ziet het als een uitdaging om met een jonge, leergierige en talentvolle selectie aan de slag te gaan;
  •  Je vindt het leuk om twee keer in de week een gevarieerde, leerzame training te verzorgen;
  •  Je bent (of wordt graag) een coach met korfbalinzicht en goede communicatieve vaardigheden en combineert teamprestatie met persoonlijke ontwikkeling.

Wat bieden wij jou?
  • Een passende vergoeding;
  • Een gedreven groep meiden die graag op hoog niveau korfbal wil spelen;
  • Een gezellige vereniging waar naast prestaties het sociale aspect een belangrijke waarde heeft;
  • Een samenwerking met een zeer ervaren trainer/coach voor het eerste team, waar je veel van kan leren.

Ben jij de trainer/coach die we zoeken en is Prinses Irene een vereniging die bij je past? Stuur dan een berichtje naar [email protected] en we gaan graag met je in gesprek!
Bron: Pexels

korfbal trainer/coach vacature