Pupil van de week: Naomi Kerkhof

1 maart 2023 13:15

Naomi Kerkhof

Afgelopen zondag was Naomi Kerkhof de pupil van de week bij de wedstrijd van het eerste korfbalteam.

Hoi! Ik (Naomi Kerkhof) was pupil van de week bij de wedstrijd Prinses Irene - Oranje Wit.

Op zondag 26 februari 2023 mocht ik met de meiden mee warm lopen. Daarna mocht ik met Laura en de andere meiden mee naar het voorstellen van de teams, midden op het veld. Toen de bal uitgenomen mocht worden, was ik de eerste die dat mocht doen! Ik mocht een doorloopbal maken, maar jammer genoeg was die mis.

Het was een erg leuke belevenis! De eerste helft mocht ik mee op de bank zitten en met de rust was de stand 8-4. Daarna heb ik de wedstrijd vanaf de tribune verder gekeken, en Prinses Irene heeft de wedstrijd gewonnen met 15-9.

Bedankt! Het was leuk en een mooie ervaring om pupil van de week te zijn.

Groetjes Naomi Kerkhof
Pupil van de week 26 februari.

88CACA84-1A58-4ED8-A590-E5D5FC7A999A.jpeg  AD7F6EBB-411A-49CF-9810-957322637D8A.jpeg
Bron: Foto: Clemens van Santvoort

korfbal pupil van de week