Pupil van de week: Isa Gordijn

22 november 2022 10:00

Isa Gordijn

Bij de wedstrijd Prinses Irene - Swift afgelopen week was Isa Gordijn de eerste pupil van de week in het seizoen 2022-2023. Isa speelt elke zaterdag in de E1.

Ik ben Isa Gordijn en was afgelopen zondag pupil van de week. Toen we aankwamen bij de sporthal kreeg ik wat te drinken en een shirtje aan. Hierop stond pupil van de week.

Daarna mocht ik meedoen met de warming-up. De korf staat wel een stuk hoger dan bij ons team, dus dat was wel even wennen. Maar tijdens het inspelen heb ik zelfs een paar keer raak geschoten in de korf.

Daarna mocht ik mee het veld op en werden de speelsters voorgesteld. Ook ik werd voorgesteld als pupil van de week en kreeg hiervoor een applaus.
Voordat de wedstrijd begon deed ik samen met de speelsters een yell en moedigde elkaar aan. Samen met Gaby liep ik het veld op naar de scheidsrechter. Hier mocht ik de wedstrijd openen met een doorloopbal die bijna raak was.

De eerste helft mocht ik met de speelsters samen op de bank zitten om de wedstrijd te kijken.
Ik vond het wel een beetje spannend maar heb een hele leuke middag gehad. Het was een erg spannende wedstrijd die ze helaas net niet hebben gewonnen (14-15).

895A01D1-CA97-4112-8209-6B9C72B5FBA1.jpeg              356BB7C1-E13F-4553-BD70-270091BCB52B.jpeg

Bron: Clemens van Santvoort

korfbal pupil van de week