Save the date! Korfbalkamp 2023

15 november 2022 0:00

Activiteitencommissie korfbal

De activiteitencommissie van korfbal nodigt alle jeugdleden van korfbal Prinses Irene van harte uit om van vrijdag 23 t/m zondag 25 juni 2023 met ons mee te gaan. De locatie is geregeld en de voorbereidingen gaan van start. Het wordt weer een super leuk korfbalkamp!
De inschrijfformulieren komen later dit jaar, maar zet de datum alvast in je agenda.

Natuurlijk kunnen wij niet zonder de hulp van onze seniorenleden, dus dames; zetten jullie deze datum ook in je agenda? Ben je vader of moeder en wil je ons graag een dagdeel helpen bij het korfbalkamp (denk aan het klaarmaken van de slaapplekken, het begeleiden van de spellen/activiteiten of hulp bij het avondeten)? Dat vinden we heel fijn! Je mag een mail sturen naar: [email protected]

De organisatie heeft er weer super veel zin in, jullie toch ook?!

korfbal korfbalkamp