Huldiging 250e wedstrijd Laura van de Ven

13 oktober 2022 8:15

Korfbalcommissie

Aankomende zondag 16 oktober speelt Laura van de Ven haar 250e wedstrijd in het tenue van korfbal senioren 1. Daar moet natuurlijk even bij stil gestaan worden. Prinses Irene 1 speelt thuis tegen Stormvogels 1 waar Laura in het zonnetje wordt gezet.

Waar Laura eerst jarenlang haar krachten als rebound wist in te zetten binnen het team, schittert ze tegenwoordig ook als spits onder leiding van trainster Petra Geelhoedt.

Deze bijzondere mijlpaal heeft nog wel wat langer op zich moeten laten wachten, net zoals eerder bij speelster Annelies Thijssen ook was. Door alle coronaperikelen vielen er veel wedstrijden of zelfs seizoenen tussenuit waardoor de teller lang op pauze heeft gestaan. Inmiddels is er na indeling van nieuwe selectieteams gestart aan een nieuw, volledig korfbalseizoen.

Kom jij ook naar Laura’s 250e wedstrijd kijken?
De wedstrijd start aankomende zondag om 12:30 uur tegen Stormvogels. Deze wedstrijd wordt een flinke uitdaging voor de Nistelrodese meiden, gezien Stormvogels op dit moment de eerste plek binnen de poule vervult. Prinses Irene staat op de vierde plek in de ranking.

Alle support, (jeugd-)leden en niet-leden, familie en vrienden van Laura van de Ven zijn zondag van harte welkom om deze wedstrijd bij te wonen. Kom op tijd want er zal voor de start van de wedstrijd al even stilgestaan worden bij deze mijlpaal. Scheidsrechter B. Hofmans zal daarna om 12:30 uur de wedstrijd in fluiten.

Bron: Clemens van Santvoort

250e wedstrijd korfbal laura van de ven