B1, E1 en E2 spelen voor kampioenschap!

12 oktober 2022 12:00

Teamouders / Korfbalcommissie

Een mogelijke kampioenenregen op 15 oktober bij de korfbalafdeling. Eerder berichtten we al dat de C1 kampioen is geworden, maar ook de E2 was afgelopen zaterdag door verlies van de concurrent al 'per ongeluk' kampioen geworden. Aanstaande zaterdag spelen ook de B1 en E1 voor het kampioenschap. De E2 gaat ook nog spelen voor het gevoel van een échte kampioenswedstrijd. Voor de kampioenen houden we op 15 oktober om 17.00 uur een kampioensreceptie.

Kampioenswedstrijd B1
Zaterdag 15 oktober zal de B1 de kampioenswedstrijd spelen. Ze spelen thuis tegen de B1 van KVS ‘17 uit Schijndel om 14.10 uur. Als de oranje dames winnen of gelijk spelen zijn de ze kampioen, anders hangt het nog af van de andere wedstrijden. Spannend dus! We hopen op veel support.

Kampioenswedstrijd E1

Aanstaande zaterdag 15 oktober gaan wij spelen voor ons eerste kampioenschap. We zijn dit seizoen ontzettend goed gestart en hebben nog alle wedstrijden gewonnen. We willen natuurlijk ook onze laatste wedstrijd winnen en vinden het leuk om door zoveel mogelijk oranje-supporters te worden aangemoedigd. We spelen om 10.40 uur op ons sportpark in Nistelrode tegen de Flamingo’s. Zien we jullie daar?
Groetjes van de E1.

E1

E2 kampioenen!
Afgelopen zaterdag is de E2 geheel onverwacht al kampioen geworden. 's Ochtends had BMC verloren van Be Quick dus als wij zouden winnen waren we ineens kampioen. De meiden gingen er helemaal voor en wonnen met 6-1! Volgende week spelen ze thuis nog een wedstrijd tegen BMC, maar het kampioenschap kan ze niet meer afgenomen worden.  Om er echt een feestje van te maken zouden ze het leuk vinden als er veel supporters langs de kant staan om 10.40 uur, om daarna het kampioenschap te kunnen vieren!

E2

kampioenalert korfbal